Sabtu, 18 Oktober 2014

ESP buat bayi menyusu susuibu cepat kenyang.

Mereka tidur dengan sangat lena sepanjang menyusu susuibu.... Pengalaman menyusukan Addin dan Nasa buat saya belajar pentingnya pemakanan ibu dalam mempengaruhi perkembangan anak2.

Nak stok Shaklee di Miri


Sepanjang menyusu Addin dan Nasa kami spend duit banyak pada supplement....ini demi memastikan mereka ini membesar dengan sihat, otak yang cerdas, dan paling penting mereka mempunyai antibodi yang kuat.

Ditambah Addin lahir tak sampai 36 minggu...maka saya set minda saya anak saya perlu breastfeed supaya anak pra matang ini cepat besar dan sihat. Waktu yang sama saya ingat pesan Dr saya Rolland Mattu, ibu yang mengandung dan nak berat asal wajib breastfeed baby secara sepenuhnya minima 6 bulan.

So saya tak nafikan memang masa menyusu anak2 saya sangat la slim....sebab ada sumber bakar lemak yang mudah. Ditambah pengambilan vitamin yang konsisten sangat membantu saya slim manakala anak saya membesar ... :)


Saya memang wajibkan diri saya minum ESP everyday without fail! So saya consume ESP 1 bulan 1canister!

Paling penting sebelum tidur saya akan minum ESP dan makan vitamin yang patut saya makan sebelah malam. Sebab saya nak anak saya kenyang dan tidur nyenyak.

Apa yang ibu makan akan salur pada anak...so saya akan pastikan vitamin yang diambil memang selari dengan keperluan anak nak membesar.

Bagi ibu yang menyusu dan anak anda mudah merengek waktu malam, cuba minum ESP sebelum tidur dengan beberapa vitamin yang jadualnya diambil malam...boleh lihat perbezaan bila kita amalkan ESP dengan tidak.

Kalau ada yang kata ESP buat gemuk...sila baca label ESP tidak mengandungi kolestrol :)



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Tiada ulasan: