Shaklee - Join Us in Kuching Sarawak

Jauh perjalanan luas pemandangan.....


Shaklee Kuching


Baru pulang dari Bintulu, hujung minggu ni kami ke Kuching pula. Baru balik dari Kuching masa cuti raya sebelum ke Pontianak tetapi ia hanya transit dan tak dapat buat kelas sharing untuk ramai ahli di sana.

So insyaALLAH this week kami akan ke sana sekali lagi dan kali ini akan terbang bersama leader-leader Shaklee dari Semenanjung dan dari Miri.

Bagi anda yang berada di Kuching dan berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk, latar belakang syarikat dan peluang bisnes yang ditawarkan jom sertai kami pada 15 September 2013 di Harbour View Kuching jam 2 hingga 5 petang. Free admission !!! Tak rugi datang at least tahu ada peluang.

Adakala orang mengharapkan nasib yang baik atau result yang lain walhal setiap hari masih lakukan perkara yang sama. So apa kata kita usaha sesuatu yang baru dan dapatkan hasil yang unik?

Jom jumpa kami di sana!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N @ Ibu Addinnasa

Catat Ulasan

0 Ulasan