Isnin, 13 Mac 2023

Set Puasa Shaklee untuk lebih bertenaga.

Saya baru kongsikan tentang Set Puasa Shaklee dan lagi beberapa hari kita akan menyambut Ramadhan. Set Puasa Shaklee untuk lebih bertenaga.Sejak PKP saya kami dah mula sahur yang simple sahaja. Sebab PKP kita tak boleh keluar rumah. Kalau nak pergi beli barang dapur limit 2 orang aje boleh pergi. Masa lain banyak duduk rumah aje.

Untuk anak-anak mungkin pada mereka duduk rumah, makanan sentiasa ada. Kalau ingat memula PKP mana ada food panda ke grab ke...semua kena masak sendiri. Mak ayah kena masak dan mereka juga kena mengajar anak-anak dirumah.

Jadi macam saya, kalau boleh sahur yang simple aje sebab dah tak larat nak makan berat.

Saya rasa sejak PKP la kami fokus dengan produk Shaklee semata-mata. Set Puasa Shaklee sangat sesuai untuk lebih bertenaga.

 

Set biasa untuk breakfast

Tripple gem adalah set biasa kami amik dulu. Dari anak masuk sekolah rendah, minuman itulah saya berikan anak saya sebagai sarapan pagi. Tak de alasan mengantuk.

Tahun ni kami berpuasa dengan Set Puasa Shaklee iaitu Set 1-2-3.

Set Ramadhan Shaklee

Paling penting set ini mengenyangkan. Beri lebih rasa tenaga. Ini kerana ia mempunyai low glisemik index. Memberikan rasa kenyang yang lebih lama.Sepanjang saya buat puasa ganti 

saya memang amalkan campuran ESP Shaklee dan Cinch Chocolate kerana suka dengan rasa lemak dalam minuman ini.

Cuma memandangkan Performance Lime baru aje masuk dalam pasaran, maka baru ni la baru saya order untuk persediaan Ramadhan akan datang ini. Mana mungkin cukup 1 canister jika ianya dibuat untuk minum waktu sahur sebagai persediaan nak berpuasa dan minuman air waktu berbuka puasa.

Minuman Isotonik

Sebenarnya Performance Drink ni sangat bagus untuk diambil oleh ahli sukan. Malah jika ada ahli keluarga yang demam atau cirit birit , sangat bagus jika diberi air bancuhan Performance Drink. Ini bermakna ia sangat sesuai untuk setiap isi rumah.

Bulan ini Shaklee memperkenalkan Puasa 1-2-3 set sebagai Set Berpuasa Shaklee untuk tahun  2023. Pembelian set ini juga akan mendapat Shaker Shaklee Hijau secara Percuma. Bertambah mudah kita bersahur atau berbuka dengan shaker yang ada sukatan air.

 

Jika anda berminat nak jadi ahli atau hanya nak mendapatkan Puasa 1-2-3 Set sempena Ramadhan ini, boleh la terus mesej saya di TALIAN INI.

 

Jemput Like FB Page saya Better You Better World

atau FB personal saya Norita Idris



Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Tiada ulasan: